הבית קטן? יש לנו פתרון פרקטי בשבילכם

הבית קטן? יש לנו פתרון פרקטי בשבילכם

החלום של רבים מאיתנו הוא פשוט – בית מרווח, חצר גדולה, מקום לארח בו ואולי גם איזה כלב. אז איך מסדרים את הבית שיתאים צרכינו?

החלום הזה כל כך חזק בתרבות שלנו ובהמון סרטים אפשר לראות איך החיים המושלמים מתחילים בבית של שתי קומות בלב שכונה ירוקה עם חצר אחורית בה כל האורחים מתאספים מסביב לבריכה ונהנים ממנגל ביום שמש. 

אבל, לחיים יש לפעמים תכניות אחרות וכמו שכנראה ייקח זמן עד שתוכלו לעוף בכוחות עצמכם לא תמיד החלום על הדירה המושלמת מתגשם. ייתכן וזה לא תמיד נראה ככה אבל גם יכול להיות שבעתיד עוד תגיעו לשם ובכל מקרה גם אם לא, מה זה משנה? הרי הדבר הכי חשוב הוא לחשוב פרקטית ולראות איך אפשר להוציא את הכי טוב מכל סיטואציה. בדיוק בשביל זה קיימת ספה מיטה.

עבור מי מאיתנו שלא גרים בבית דו קומתי – משפחות צעירות, סטודנטים, רווקים הוללים או סתם אנשים רגילים, ספה נפתחת למיטה יכולה להיות פתרון כמעט מושלם. הרי אחד הדברים הכי משמעותיים כשנכנסים לדירה הוא פתרונות האחסון שבאים יחד עם הדירה, ובפרט כאשר מדובר בבית קטן.

לישון על שולחן
לישון על השולחן? פחות טוב.

פתרונות אחסון יוצאי דופן

בדיוק בשביל בתים קטנים הומצאה קטגוריה שלמה של מוצרים שמהווים פתרון אחסון יוצא דופן – ספות מיטה. ספה נפתחת למיטה היא פתרון מושלם עבור מי שבאמת לא מעוניינים להתפשר על נוחות השינה אבל גם רוצים לנצל כל סנטימטר של מקום שהבית יכול להציע. בנוסף, ספה מיטה היא פתרון מצוין גם עבור אנשים שמארחים אורחים שכן עד רגע לפני השינה ספה מיטה אינה תופסת מקום ואפשר להתרווח כמה אנשים ביחד בסלון וליהנות מהמרחב המשותף.

מלבד זאת, ספות מיטה הן פתרון מצוין גם עבור אנשים שמארחים קרובי משפחה או חברים שבאים לישון אצלם. באמצעות השימוש ברהיט מצוין כמו ספה נפתחת למיטה אפשר לדאוג שאורחים שבאים לישון אצלכם לא ירגישו שלא מתייחסים אליהם כראוי ויזכו לישון על "מיטה" אמיתית ולהתפנק במהלך שנת הלילה שלהם על ספה מיטה. 

כמו כן, ספות מיטה הן מוצר נהדר גם עבור בני נוער וילדים. במצב כזה, בני נוער המעוניינים לנצל את חלל החדר שלהם יכולים לעשות בלי כל חשש שמא לא יהיה מקום עבור כל המשחקים שלהם. אין ספק שסידור החדר בסוף כל יום (בשאיפה) הוא לא בהכרח הדבר האידיאלי אבל ספה נפתחת למיטה מאפשרת לנצל את מלוא חלל החדר באופן מיטבי בדומה לשיטת העבודה של ארון הזזה למשל. 

מיטה ספה
חדר השינה של האורחים – הסלון

ספות מיטה נחשבות היום לאחד הפתרונות הכי פרקטיים שקיימים בשוק כדי לחסוך מקום לבית קטן. האסוציאציה שיש לרבים מאיתנו, יחד עם זאת, היא של מוצר קצת מעיק שגם לא נראה מאוד יפה וחס וחלילה גם מכער את הבית. הדבר נכון שבעתיים לגבי הסלון, שעבור רבים מאיתנו הוא המקום המרכזי בו החיים מתנהלים.

אבל, כיום העיצובים המודרניים של ספה מיטה מאפשרים ליהנות מחוויה שלמה של נוחות, פתרון אחסון פונקציונלי, ועיצוב. בעבר, עקב מגבלות כאלו ואחרות, כשניסו לשלב בין ספה למיטה, העיצוב נפגע משמעותית. אך כיום, יכולות העיצוב המתקדמות הקיימות בתחום הריהוט וטכנולוגיות שונות מאפשרות להביא את איכות העיצוב לקצה. יתרונות ספה מיטה כיום רבים מבחינה פונקציונאלית ועוד, אבל העיצוב נשאר איכותי וברמה גבוהה. חלק מהספות מעוצבות בצורה כזו שאף אחד לא יכול להבחין אם מדובר בספה רגילה או שמדובר בספה נפתחת למיטה. היתרונות של ספות מיטה מביאים את האפשרות להנות גם מהעיצוב של המעצבים הכי טובים בעולם יחד עם נוחות ויכולות נוספות כגון פונקציונליות וחסכון במקום.

Share

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *