סוגי מיטות מומלצות לילדים

סוגי מיטות מומלצות לילדים

הילדים שלנו משתנים וגדלים עם השנים, וכך גם הצרכים שלהם. אלה סוגי המיטות שיספקו להם את השינה המיטבית לאורך כל שלב בהתבגרותם

מיטה היא אחד מהרהיטים המרכזיים ביותר שילדים נזקקים להם כבר מהרגע הראשון. החל מההגעה הביתה מבית החולים ועד להפיכתם לבני נוער שמקבלים לבדם את ההחלטה איך ייראה החדר שלהם. כדי להיות מוכנים לכל שלב בזמן ולספק להם את שנת הלילה הנעימה ביותר, אלה המיטות השונות שתרצו שיעמדו לרשותם בכל גיל:

לרגע הראשון בבית – עריסה או מיטת תינוק

ישנם הורים שבוחרים ישר במיטת תינוק, וכאלה שמעדיפים להיעזר בעריסה כשלב ביניים. ההבדל בין השתיים הוא בעובדה שמיטה משמשת את התינוק לאורך שנותיו הראשונות, בשעה שעריסה מתאימה למספר חודשים בלבד. מסיבה זו, חלק מההורים שוכרים עריסה ויש גם כאלה שמוותרים עליה לגמרי. 

עם זאת, היתרון בעריסה הוא שלהבדיל ממיטה, שהיא לא ניידת במיוחד, עריסה תוכלו להעביר בקלות ולהעמיד לצידכם בכל מקום בו תהיו, והיא גם קטנה ולכן מתאימה לגודלו של התינוק. קיימות עריסות שמתחברות אל מיטת ההורים, על מנת לאפשר לרך הנולד להיות הכי קרוב אליהם שיש.

פתרון נוסף שמעניק ניידות להורים עם ילדים הוא לול. מדובר במיטה שהגודל שלה הוא בין עריסה למיטת תינוק, ולכן היא מספקת לתינוק מקום לתנומה. קיימים לולים ניידים, אותם ניתן לקחת לטיול מחוץ לבית.

מיטת תינוק
עצבו את חדר התינוקות

 לילדים שהופכים לעצמאיים – מיטת מעבר

מדובר במיטה שכשמה כן היא, עוזרת לילדים לעבור ממיטת התינוק למיטת הנוער. מיטת המעבר מסייעת לילדים לצאת ממנה באופן עצמאי, מה שמועיל אם הם הולכים לשירותים באמצע הלילה או מנסים לצאת ממיטת התינוק שלהם בדרך שעלולה לסכן אותם בנפילה. עם זאת, המיטה קטנה יחסית ולכן זהו פתרון זמני עד גיל 6-7 בערך. 

לבני הנוער – מיטת נוער

מיטת נוער היא השלב הבא בדרך. קיימים עיצובים רבים של מיטה כזו, כאשר בחלקם מדובר במיטת יחיד עם קרש שמונע אפשרות נפילה ובאחרים ב"מיטת חבר" עם מיטה נוספת שנשלפת מלמטה ומתאימה לחדרים עם אחים או לילדים שאוהבים לארח חברים לכיתה. 

מיטת ילדים
מיטה וחצי לילידים לנוחות מקסימלית

כשנחוץ עוד מקום – מיטה וחצי

בני הנוער שלכם זקוקים לאקסטרה מקום? מיטה וחצי היא הפתרון המושלם. מדובר במיטה רחבה מהרגיל שגורמת להם להרגיש כמו גדולים, בגודל שמתאים לצרכים שלהם ולאווירה הכללית בחדר. כיום תוכלו למצוא שלל דגמי מיטה וחצי בהתאם להעדפה שלכם (ושלהם), החל ממיטה רגילה ועד למיטה אורתופדית עם מנגנון הרמה לראש בעל מצבים שונים, ארגזים מצעים גדול ומזרן מפנק. 

המעבר בין סוגי המיטות השונים הוא תהליך מרגש, הן עבור הילדים והן עבור ההורים שנזכרים בפעוט שהפך למתבגר לכל דבר. הקדישו זמן לבחירת המיטה של ילדיכם על מנת לאפשר להם ליהנות משינה מרעננת בכל לילה.

Share

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *