קיר תמונות מושלם לבית – מתנה מקורית וחדשה

קיר תמונות מושלם לבית – מתנה מקורית וחדשה

להציג את התמונות שלכם מהחתונה, מטיול או מאירוע מיוחד, בלי מסמרים, חורים ובלגן. הכירו את הפתרון המושלם עם קיר תמונות של אלבומי, שישדרג כל חלל בבית תוך שניות

המצלמות בסמארטפונים והזמינות של הצילום הדיגיטלי, הפכו את כולנו לצלמים כמעט מקצועיים. אנחנו מצלמים כל אירוע, נהנים לראות את הילדים גדלים וחוזרים מטיולים עם עשרות ואפילו מאות תמונות חדשות. אלא שבפועל, אחרי ההתלהבות הראשונית, רובן נשארות בטלפון שלנו ובסופו של דבר נשכחות מזיכרוננו. לא חבל? 

הפריחה של שירותי ההדפסה השונים, החזירה את הכבוד לאלבומי התמונות שכולנו אהבנו. שהרי מה מהנה יותר מאשר לבחור את התמונות האהובות עלינו, ולאגד אותן יחד למתנה לעצמנו או לבני המשפחה? כשרון הצילום החבוי של רבים מאיתנו, שהפך לגלוי בזכות הזמינות של מצלמות הסמארטפון, הוביל למצב שבו כולנו מצלמים יותר. כיום, הצילומים האלה כבר לא חייבים לשכב בתוך האלבומים – אלא יכולים להפוך ליצירת אמנות לכל דבר שתתלו על הקיר. והיתרון הוא שאתם אפילו לא צריכים לקדוח, לנעוץ מסמרים או לחשוב פעמיים!

מהסמארטפון אל הקיר בסלון

עם קיר תמונות של אלבומי, תוכלו להדפיס על קנבס את התמונות האהובות עליכם, באופן איכותי ומקצועי ובלחיצת כפתור פשוטה. בוחרים את גודל התמונה המבוקשת, מעלים אותה, מזמינים ומתכוננים למחמאות. באתר של אלבומי תוכלו להזמין תמונות קטנות אותן תוכלו להעמיד על המדף או על השולחן, או תמונות גדולות יותר באיכות מקסימלית – שמתאימות לתלייה. 

רוצים לתלות תמונה מהחתונה בלי לעשות חור בקיר שבסלון? אתם ממש לא צריכים לחשוב פעמיים. הקנבס הוא חומר קל ולכן מתאים גם להדבקה פשוטה. מה שאומר שניתן להדביק אותו בקלות ולהסיר ללא מאמץ. גרים בשכירות ורוצים להימנע מחורים שלא לצורך? קיר תמונות של אלבומי יאפשר לכם לעצב את הקירות כרצונכם, ולעבור עם התמונות גם לדירה הבאה.

צילום תמונות
מהיום עוברים לתמונות דיגיטליות.

מרימים את האמנות שלכם לדרגה הבאה

עם קיר תמונות של אלבומי ניתן להדפיס תמונה אחת או אוסף של תמונות, ליצירת קיר בנושא כלשהו או פשוט קיר עם תמונות של כל המשפחה. נוסף לבחירה בתמונה אופקית או אנכית, תוכלו גם ליצור תמונה מפוצלת. הכוונה היא לצילום אחד שמפוצל בין ארבע תמונות, מה שיוצר שילוב אמנותי מיוחד שמשאיר רושם משמעותי.

תוכלו לעדכן ולהרחיב את קיר התמונות בכל פעם שתהיו מעוניינים בכך, ולסדר את התמונות מחדש על מנת לרענן את העיצוב. חזרתם מטיול מושלם ואתם רוצים להשאיר מזכרת? הוסיפו תמונה נוספת לקיר שיצרתם. רוצים לחדש את המטבח בתמונה של מתכון אהוב? עשו זאת ללא מאמץ. כשתהליך הבחירה והיצירה הם פשוטים כל כך והתוצאה מגיעה עד הבית, כבר לא צריך לחשוב פעמיים. האתגר היחיד שלכם יהיה להחליט איזו תמונה להוסיף בפעם הבאה…

צילום דיגיטלי
לא מספיק רק לצלם.. צריך לעשות מהצילומים אלבום
Share

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *