שדרוג ארונות אמבטיה: הטיפים שחובה להכיר

שדרוג ארונות אמבטיה: הטיפים שחובה להכיר

בין שאתם משפצים את חדר האמבטיה או רוצים לשדרג אותו, דבר אחד בטוח – אי אפשר לוותר על ארונות אמבטיה. טרם רכישת ארונות חדשים לחדר האמבטיה שלכם, קחו בחשבון את הטיפים הבאים

חדר אמבטיה
ארונות אמבטיה משמים לאחסון ועוזרים לשמור על הסדר.

בקבוקי שמפו, סבונים ומגבות הם רק חלק קטן מהפריטים שנמצאים בחדר אמבטיה ממוצע. בדיוק בגלל זה, כמעט בכל חדר רחצה תוכלו למצוא ארונות אמבטיה בגדלים ובעיצובים שונים. הארונות משמשים לאחסון ועוזרים לשמור על סדר, ולכן קשה מאוד להסתדר בלעדיהם. כדי לבחור ארונות אמבטיה שיעמדו בציפיות שלכם, כדאי להתייחס אל הטיפים הבאים:

המיקום

באופן מסורתי ארונות אמבטיה ממוקמים מתחת לכיור, אבל אם יש לכם די מקום בחדר האמבטיה, תוכלו להציב ארון אמבטיה באזור אחר בהתאם להעדפותיכם.

המידות

לאחר בחירת המיקום של הארון, הדבר החשוב הבא הוא ביצוע מדידות מדויקות. בדקו את הגובה, הרוחב והעומק של האזור שבו אתם רוצים להתקין את הארון, ורשמו אותם בצד. כך תוכלו למנוע טעויות ולבחור ארון שמשתלב בחדר האמבטיה שלכם באופן מושלם.

הסגנון

באופן כללי, קיימים שני סגנונות עיקריים של ארונות אמבטיה. הסגנון הקלאסי הוא כפרי, עם עיטורים בעץ שמשווים לו לוק וינטג' נפלא. הסגנון השני הוא המודרני, שמאופיין בקווים נקיים ולעתים בלי ידיות. התחשבו ביתר הפריטים בחדר האמבטיה שלכם, ורכשו ארון שמתאים לסגנון שאתם אוהבים.

הצבע

צבעים משפיעים במידה ניכרת על מראה החדר. צבעים בהירים מאפשרים להאיר את חדר האמבטיה ולהקנות לו מראה נקי, אבל אם יש לכם חדר אמבטיה בהיר ואתם רוצים "לשבור" קצת את העיצוב, תוכלו לבחור בארונות בגוון כהה יותר.

ארונות אמבטיה נגב: עיצוב ואיכות ללא פשרות

מחפשים עיצובי ארונות אמבטיה וסגנונות שילוו אתכם לאורך זמן? אתר נגב הוא הכתובת שלכם. בקטלוג המקוון של אתר נגב תוכלו להיחשף לעיצובים קלאסיים ומודרניים, לבחון ארונות אמבטיה עומדים ותלויים, ולקבל החלטה בהתבסס על מגוון צבעים. העיצובים הייחודיים של ארונות נגב מתאימים למגמות העדכניות ביותר ומיוצרים באיכות ללא פשרות. כדי שבכל פעם שתיכנסו לחדר האמבטיה, תיהנו מאווירה נעימה ומראה אסתטי.

Share

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *