כל מה שרציתם לדעת על טכנולוגיית  heat pump

כל מה שרציתם לדעת על טכנולוגיית heat pump

לחסוך באנרגיה, לשלוט בטמפרטורה וליהנות מתוצאות איכותיות והנאה מקסימלית במינימום מאמץ. הכירו את טכנולוגיית heat pump ואת השימושים שלה במוצרי דייקין

מנוע של מזגן
חברת דייקין מתמחה בפתרונות מיזוג אוויר ופתרונות חימום מים

חימום מים או חימום תת רצפתי, הם רק חלק מהשימושים שיכולים להתבסס על heat pump (או "משאבת חום"). מה היתרונות של heat pump על פני פתרונות חימום אחרים ומדוע מדובר בטכנולוגיה פורצת דרך?

heat pump – כל מה שכדאי לדעת

משאבת חום היא הטכנולוגיה שתוצע למי שמתעניין בפתרונות של חימום מים או חימום תת רצפתי, על פני החלופות של חשמל, סולר וכדומה. אבל לפני שנתמקד ביתרונות שלה, כדאי להבין קצת יותר במה מדובר. או במילים אחרות – מה זה heat pump? heat pump היא טכנולוגיה המשתמשת במקורות אנרגיה סביבתיים שמומרים לאנרגיית חום. כך שלמעשה היא תנצל את החום הקיים בסביבה באופן טבעי, ותהפוך אותו לאנרגיה שיכולה להיות מנותבת לצרכים הנדרשים.

אופן הפעולה הזה, הופך את הטכנולוגיה לחסכונית במיוחד, משום שהיא יכולה להעביר חום מבלי שיהיה צורך לייצר אותו. בכל אחד מהמקרים שהזכרנו, החימום מתבצע באמצעות העברת חום מבחוץ אל תוך החדר. פעולה כזו מצריכה שימוש במעט מאוד חשמל, ולכן מסיבה זו, בכל הקשור לחימום מים – מדובר בבחירה חכמה ומומלצת.

משאבות המים של דייקין – הפתרון המוביל לבית שלכם

חברת דייקין, המתמחה בפתרונות מיזוג אוויר וחימום מים, היא אחת מהמובילות בתחום של heat pump לשימושים ביתיים ותעשייתיים כאחד. דייקין מייצרת ומשווקת משאבות חום למגוון צרכים, החל מחימום תת רצפתי, דרך חימום מי צריכה, ועד לחימום מי בריכה או ג'קוזי. בכל אחד מהמקרים מדובר בטכנולוגיה נוחה וחסכונית, בעלת דירוג אנרגטי גבוה.

היתרונות של טכנולוגיית heat pump מבית דייקין הם רבים ומגוונים. היא יכולה לעבוד גם בתנאי סביבה קיצוניים (לחום ולקור כאחד); ברבים מהדגמים משאבת החום ניתנת לשליטה מרחוק; ובזכות מדחס אינוונטר ניתן למקסם את נוחות השימוש. כך שאם נזקקתם לפתרון ביתי, לחדר כושר, לבית מלון וכדומה, heat pump של דייקין היא הטכנולוגיה שתענה על כל הצרכים שלכם.

משאבות חום של דייקין
טכנולוגיית חימום המים של דייקין חוסכת בחשמל ולכן משתלמת ביותר
Share

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *