איך להשאיר את הבריכה חמה גם בחורף? הכירו את משאבות החום

איך להשאיר את הבריכה חמה גם בחורף? הכירו את משאבות החום

במהלך חודשי הקיץ קל לשכוח מהמחשבה על טמפרטורת המים, משום שמדובר בבעיה שמתגלה רק כשמגיעה התקופה הקרה של השנה. הזמן להיערך אליה – הוא ממש עכשיו

אין דבר טוב יותר מאשר לבלות בבריכה הצוננת ביום חם. ואם יש באפשרותכם לעשות זאת בחצר של הבית, הגיוני שלא תרצו לצאת מהמים אפילו לרגע. בעלי בריכות ביתיות מפיקים מהן את המרב בחום יולי-אוגוסט הרותחים, אלא שבחלק השני של השנה רבים מהם מוותרים על הבריכות כמעט לחלוטין בשל בעיית הקור. למרות שמעלות בישראל עדיין גבוהות יחסית גם לאורך החורף, ביחס למדינות אחרות כמובן, איש לא רוצה להיכנס לבריכה קפואה כשקר בחוץ. 

משאבות חום
הכירו את משאבות החום שיחממו לכם את הבריכה

אם גם אתם הייתם שמחים לבלות בבריכה שלכם גם כשהטמפרטורות צונחות, כדאי שתכירו את הפתרון החכם והמתקדם של מערכות חימום מים. מדובר במערכת חימום נוחה שנועדה לענות על צרכים מגוונים, החל מחימום תת רצפתי ועד לחימום מי צריכה או מי בריכה וג'קוזי. חברת דייקין היפנית, שמתמחה במערכות מיזוג אוויר ובמבחר משאבות חום, מספקת מענה מושלם לבעלי בריכות רבים בישראל. אילו מוצרים היא מציעה ולמה כדאי גם לכם להכיר אותם?

משאבות חום – נוחות מושלמת לאורך כל השנה

היתרון המשמעותי של חברת דייקין הוא בניסיון הרב שנצבר לזכותה בכל הנוגע לפתרונות שמותאמים גם לתנאי שרב או כפור קיצוניים. כך שאם אתם מחפשים משאבות חום שיהפכו את השהות בבריכה הביתית לנעימה מתמיד, הגעתם למקום הנכון. דייקין מציעה מגוון משאבות חום בטווחי הספקים וטווחי טמפרטורות שונים, החל מיחידות שמתאימות לבתים פרטיים ועד ליחידות גדולות יותר עבור מלונות בוטיק או חדרי כושר. 

כל היחידות הן בעלות דירוג אנרגטי גבוה במיוחד, כאשר לכל אחת גם מאפיינים ייחודיים בכל הנוגע למיקום הרלוונטי, לעיצוב, לגודל ולתכונות נוספות. המבחר הרחב מאפשר לכל לקוח למצוא את משאבת החום המושלמת לצרכים שלו, ולהימנע מבזבוז זמן או התפשרות על פתרונות שאינם מתאימים לאופי השימוש הנדרש. במילים אחרות, אם אתם לא רוצים לצאת מהבריכה, אתם לא חייבים.

משאבות חום
הטכנולוגיה שתחמם לכם את הבריכה

לעוד מאמרים בנושא טיפים, היכנסו.

Share

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *